カレンダー
S M T W T F S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

冷やし中華はじめました

結局PADはSWIFT買いました。
神。

あとRO課金切れました。まーたモスコ放置しかしてなかったなぁ。



ところで最近Blog書くネタないんで洋楽紹介でもはじめよう^p^

てことで第一弾

Paramore - Ignorance


If I'm a bad person, you don't like me
もし私が悪い人間なら あなたは嫌いよね
Well I guess I'll make my own way
私は自分の道をいくことにする
It's a circle, a mean cycle
円を描いてる 嫌なサイクル
I can't excite you anymore
あなたを楽しませるのはもう無理
Where's your gavel? Your jury?
さあ小槌を叩いて 陪審員はどこ?
What's my offense this time?
私の今の罪はなんなの?
You're not a judge, but if you're gonna judge me,
あなたは私の裁判員じゃない でも もし私を裁くつもりなら
Well sentence me to another life
別の人生を宣言してよ

Don't wanna hear your sad songs
あなたの悲しい歌は聴きたくない
I don't wanna feel your pain
痛みを感じたくない
When you swear it's all my fault
あなたは私のせいだと言う
'Cause you know we're not the same (Yeah! )
同じじゃないと分かっているから
We're not the same (Yeah! )
私たちは同じじゃない
Oh we're not the same
私たちは 同じじゃない
Yeah, the friends who stuck together
いつも一緒だった友達
We wrote our names in blood
血で名前を書きあった
But I guess you can't accept that the change is good (Hey! )
変化はいいことって受け入れられないのね
It's good (Hey! )
いいことなのに
It's good
いいこと なのに

Well you treat me just like another stranger
私を他人扱いしてくるあなた
Well it's nice to meet you sir
お会いできてよかったわ
I guess I'll go
私はもう 行かなきゃ
I best be on my way out
出て行ったほうがいい

You treat me just like another stranger
私を他人扱いしてくるあなた
Well it's nice to meet you sir
お会いできてよかったわ
I guess I'll go
私はもう 行かなきゃ
I best be on my way out
出て行ったほうがいい

Ignorance is your new best friend
無知はあなたの 新しい親友
Ignorance is your new best friend
無知はあなたの 新しい親友

And this is the best thing that could've happened
こうなるのが一番よかった 
Any longer and I wouldn't have made it
これ以上経ったら できなかったはずだから
It's not a war, no, it's not a rapture
これは戦いじゃないし 喜ぶこともできない
I'm just a person, but you can't take it
私だってただの人間 なのに あなたはそれが我慢できない
The same tricks that, that once fooled me
前に私をだましたのと同じトリック 
They won't get you anywhere
それじゃ上手くいかない
I'm not the same kid from your memory
もうあなたの知ってる私じゃないの
Well, now I can fend for myself
今は独りだちできるんだから

Don't wanna hear your sad songs
あなたの悲しい歌は聴きたくない
I don't wanna feel your pain
痛みを感じたくない
When you swear it's all my fault
あなたは私のせいだと言う
'Cause you know we're not the same (No! )
同じじゃないとわかっているから
We're not the same (No! )
私たちは同じじゃない
Oh we're not the same
私たちは 同じじゃない
Yeah, the friends who stuck together
いつも一緒だった友達
We wrote our names in blood
血で名前を書きあった
But I guess you can't accept that the change is good (Hey! )
変化はいいことだと受け入れられないのね
It's good (Hey! )
いいことなのに
It's good
いいこと なのに

Well you treat me just like another stranger
私を他人扱いしてくるあなた
Well it's nice to meet you sir
お会いできてよかったわ
I guess I'll go
私はもう行かなきゃ
I best be on my way out
出て行ったほうがいい

You treat me just like another stranger
私を他人扱いしてくるあなた
Well it's nice to meet you sir
お会いできてよかったわ
I guess I'll go
私はもう行かなきゃ
I best be on my way out
出て行ったほうがいい

Ignorance is your new best friend
無知はあなたの 新しい親友
Ignorance is your new best friend
無知はあなたの 新しい親友
Ignorance is your new best friend
無知はあなたの 新しい親友
Ignorance is your new best friend
無知はあなたの 新しい親友

Well you treat me just like another stranger
私を他人扱いしてくるあなた
Well it's nice to meet you sir
お会いできてよかったわ
I guess I'll go
私はもう行かなきゃ
I best be on my way out
出て行ったほうがいい

You treat me just like another stranger
私を他人扱いしてくるあなた
Well it's nice to meet you sir
お会いできてよかったわ
I guess I'll go
私はもう行かなきゃ
I best be on my way out
出て行ったほうがいい





かこいい!Paramoreの中でおそらく一番好きな曲です。
Fragmovie作るとしたら使おうと思ってた。
[PR]
by kome_c | 2010-05-22 17:16 | 洋楽